Математика


Завдання для учнів на період карантину
30.03.20р. 
Тема уроку. Додаємо та віднімаємо однакові числа. Складання задач за малюнками.
Виконати завдання на с.105 ( № 1, № 5- письмово; №2, № 3 - усно).

Перегляд відеоуроку


Виконати завдання за карткою. 

31.03.20р.
Тема уроку. Складаємо задачі за малюнками. Розв'язуємо геометричні задачі.
Виконати  завдання на с.106 підручника (№1, №2 - усно; №3, №4, №5 - письмово).

1. Записати вирази та обчислити їх.
- Суму чисел 25 і 7 зменшити на 12;
- число 65 зменшити на суму чмсел 18 і 7;
- різницю чисел 60 і 5 зменшити на 15.

2. Записати і порівняти.
    5м і 49 дм;                      5м 8дм і 56 дм.

3. Задача. У Ігоря було 55 гривень. Він купив за 30 грн. одну книжку, а на 10 грн. - зошитів. Скільки грошей залишилося у хлопчика.


01.04.20р.
Тема уроку. Знайомимося із арифметичною дією множення.

Визначити порядок арифметичних дій та обчислити
47+23 - (56-19) =

Перегляд відеоуроку   

Виконати  завдання на с.107 підручника (№2, №3 - усно; №4, №5 - письмово). Усний рахунок до 100 "Рахуємо двійками". Вивчити правило на с.107.

Виконати завдання за карткою. 

Домашнє завдання: с.107 № 5


03.04.20р.
Тема уроку. Знайомимося із арифметичною дією ділення.
Виконати  завдання на с.108 підручника  (№2 - усно; №3, №4, №5 - письмово). Усний рахунок до 100 "Рахуємо трійками". Вивчити правило на с.108.

Перегляд відеоуроку

Виконати завдання за карткою

Домашнє завдання: с.108 №4



06.04.20р.
Тема уроку. Знайомимося із математичними виразами: добуток і частка.

Усний рахунок "двійками" до 20.

Переглянути відеоурок. Виконати завдання з відеоуроку.


Виконати  завдання на с.109  підручника  (№2,№3 - усно; №4, №5 - письмово). Вивчити правило с.109. Виконати завдання в зошиті з друкованою основою на с.33.
Д/з с.109 №4 ( задачу пишемо у звичайний зошит).

Додатково. Розв'язати задачу.

В Андрійка були повітряні кульки. Коли він випустив у небо 4 кульки, у нього залишилося        5 синіх і 8 зелених кульок. Скільки повітряних кульок було в Андрійка спочатку.


07.04.20р. 
Тема уроку. Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення. Складаємо обернену задачу.

Переглянути відеоурок та виконати завдання.


Усний рахунок до 20 "трійками" – усно.  Виконати завдання на  с.110  (№№ 1,2,3,5 – письмово;            № 4 – усно). Вивчити правило с.110. Д/з №6 с.110. Друкований зошит с.34 (задачу пишемо у зошит), розфарбувати.

Обчислити вирази.
46+9                         56+27                           73-8
71+9                         60-2                               26+54
62-28                        37+17                            (64+6)-7
(40-3)+8               32-10-22                          45-(17+28)

08.04.20р.
Тема уроку. Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею. 
Досліджуємо взаємозв'язок множення та ділення. 

Переглянути відеоурок і виконати завдання.


Усний рахунок "трійками" до 20. 
Виконати завдання на с.111 (№№2,3, 4 усно;№№ 5, 6 – письмово). 
с.112 (№№2,3 - усно; №№4,5,6 - письмово). 
Виконати завдання в зошиті з друкованою основою на  с.35 (задачі пишемо у зошит), розфарбувати.

10.04.20р.
Тема уроку. Вивчаємо ділення з нулем та одиницею. ВІдкриваємо спосіб множення та ділення на 10.
Виконати завдання за підручником на с.113 (№№1, 2, 4 - усно; №№ 3, 5 - письмово), на с.114 (№№ 1 - 4 - усно; № 5- письмово). Виконати завдання в зошиті з друкованою основою  
на  с.36, 35 (задачі пишемо у зошит), розфарбувати

13.04.20р. 
Тема уроку. Вивчаємо ділення на рівні частини. Обчислюємо вирази.
Переглянути відеоурок

Виконати завдання за підручником на с.115 (№2 – усно, №3,4 – письмово). Виконати завдання в зошиті з друкованою основою с.38 (№ 140,141,142, задачу розв’язуємо у звичайному зошиті)

Розв'язати задачу. Перший відрізок завдовжки 1 дм 3см, а другий- на 5см довший. Обчисли довжину другого відрізка.

14.04.20р
Тема уроку. Вивчаємо правила порядку дій у виразах.
Виконати завдання за підручником на .с.116 (письмово), завдання у зошиті з друкованою основою на  с.39 (задачу розв’язуємо у зошиті, розфарбовуємо).

15.04.20р
Тема уроку. Діагностична робота по темі "Арифметичні дії множення та ділення"

Виконати діагностичну роботу письмово на аркушах паперу в клітинку.

Завдання діагностичної роботи. Виконуємо на  окремому аркуші паперу.



17.04.20р
Тема уроку. Досліджуємо таблицю множення числа  2; таблицю ділення  числа 2.
Виконати завдання за підручником на .с.116 (письмово), завдання у зошиті з друкованою основою на  с.39 (задачу розв’язуємо у зошиті, розфарбовуємо).



21.04.20р
Тема уроку. Розв'язуємо складені задачі на знаходження остачі та на знаходження суми.
Виконати завдання за підручником на .с.119 (письмово - №2,№3,№4; усно - №1),                        на с.120 (письмово - №2; усно - №1). Завдання у зошиті з друкованою основою на  с.41,42 (№154, №156 розв’язуємо у зошиті, розфарбовуємо).



22.04.20р
Тема уроку. Знаходимо невідомий множник, невідоме ділене або дільник.
Виконати завдання за підручником на .с.121 (письмово - №1,№3,№4; усно - №2,№5),                Розглянути правила знаходження невідомого множника, невідомого діленого або дільника на останньому фарзаці підручника. Завдання у зошиті з друкованою основою на  с.43. Розфарбувати.


24.04.20р
Тема уроку. Досліджуємо таблицю множення  числа  3; таблицю ділення числа  3. Переставний закон множення.


Виконати завдання за підручником на .с.122, 123 (письмово - ,№3,№5;№6,№7,№8 усно - №1,№2,№4),  Завдання у зошиті з друкованою основою на  с.44 


27.04.20р
Тема уроку. Розв'язуємо складені задачі на знаходження різниці.

Переглянути відеоурок. Виконати завдання.


Виконати завдання за підручником на с.124 (письмово - ,№2, №3;  усно - №1),  Завдання у зошиті з друкованою основою на  с.45. 

28.04.20р
Тема уроку. Розв'язуємо  задачі на різницеве порівняння.

Виконати завдання за підручником на с.125 (письмово - №4;  усно - №1, №3),  Завдання у зошиті з друкованою основою на  с.46 (задачі розв'язуємо у зошиті, розфарбовуємо).

Виконати завдання.
Обчислити.
3дм+8см=...дм...см
7дм+6см=...см
5м+4дм=...дм
8м+2дм=...м...дм
8дм7см=...дм +...см

Запам'ятай!
1дм=10см
1м=100см
1м=10дм

30.04.20р
Тема уроку. Досліджуємо таблицю множеня числа 5; таблицю ділення числа 4. Розв'язуємо задачі на збільшення або  зменшення числа на кілька одиниць.

Повторити таблицю множення числа  3.


Розглянути таблицю множення на 4.

Виконати завдання за підручником на с.126 (письмово -№1,№4;  усно - №2, №3), на с.127           ( письмово - №2, №3, №4; усно -№1).  Завдання у зошиті з друкованою основою на  с.47 (задачі розв'язуємо у зошиті, розфарбовуємо).


04.05.20р
Тема уроку. Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів.
Повторити таблиці множення числа на 2, на 3, на 4.

Виконати завдання за підручником на с.128 ( усно - №1, №2), Завдання у зошиті з друкованою основою на  с.



05.05.20р

Тема уроку. Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення числа 5.

Тренажер таблиці множення числа 4

Розглянути складання таблиці множення числа 5


Розглянути складання таблиці ділення числа 5

Виконати завдання за підручником на с.129 ( усно - №2, №4, №5; письмово -№1, №3, №6), Завдання у зошиті з друкованою основою на  с.


06.05.20р

Тема уроку. Розв'язуємо складені задачі.

Виконати завдання за підручником на с.130 ( усно - №1; письмово -№2), Завдання у зошиті з друкованою основою на  с.

Знайти невідомий компонент арифметичних дій.

5* ... = 20
3:... = 1
36: ... = 4
45+... = 67
... - 59 = 70


08.05.20р

Тема уроку. Вивчаємо кратне порівняння.

Розглянути відеоурок


Виконати завдання за підручником на с.131 ( усно - №2; письмово -№3, №4), Завдання у зошиті з друкованою основою на  с. 

Скласти задачу за схемою, письмово  ( Задача 1)




12.05.20р


Тема уроку. Досліджуємо таблицю множення та ділення числа 6. Знаходимо невідомий компонент дії множення.

Переглянути презентацію, виконати завдання (усно)




Виконати завдання за підручником на с.132 ( усно - №2; письмово -№1, №3, №4, №5), 
Завдання у зошиті з друкованою основою на  с. 53



13.05.20р

Тема уроку. Досліджуємо таблицю множення та ділення  числа 7. Розв'язуємо задачі.

Переглянути відеоурок. Написати математичний диктант (1, 3 завдання - письмово).



Виконати завдання за підручником на с.133 ( усно - №2, №3; письмово -№1, №4, №5);              на с.134( усно-№2,№3; письмово - №1,№4,№5,№6).
Завдання у зошиті з друкованою основою на  с. 54 (№210 виконуємо у звичайному зошиті), с.55.

Зразок виконання вправи 6 за підручником.
Знайти значення виразу 20:в+в, якщо в= 5.
Якщо в=5, то 20:в+в20:5+5=.


15.05.20.
Тема уроку. Перевіряємо множення та ділення.

Повторити арифметичні дії множення та ділення.




Виконати завдання за підручником на с.135 ( усно - №4; письмово -№1, №2, №3, №5).             
Завдання у зошиті з друкованою основою на  с. 56 (№216 виконуємо два варіанти)..


18.05.20.

Тема уроку.  Досліджуємо таблиці множення та ділення чисел 8 і 9.

Ознайомитися з таблицею множення числа 8.




Ознайомитися з таблицею ділення числа 8. Написати математичний диктант.



Повторити таблицю множення числа 9.

Виконати завдання за підручником на с.136 ( усно - №2, №3, №4; письмово -№1, №5, №6).
Завдання у зошиті з друкованою основою на с.57.


19.05.20.

Тема уроку.  Залежність результату арифметичних дій від зміни одного з компонентів. Перевіряємо свої досягнення.

Тренажер таблиці множення числа 8.


Тренажер таблиці множення числа 9. 

Виконати завдання за підручником на с.137 ( усно - №1, №2; письмово -№3, № 4, № 5).
Завдання у зошиті з друкованою основою на с.59, 58.



20.05.20.
Тема уроку.  Діагностична робота.
Завдання для діагностичної роботи.


22.05.20.
Тема уроку.  Знаходимо значення виразу зі змінною. Розв'язуємо складені сюжетні задачі.
Виконати завдання за підручником на с.137( усно - №1; письмово -№2); на с. 139( усно- №2, №4; письмово- №1, №3)
Завдання у зошиті з друкованою основою на с.60.

Зразок с.138 №2
Знайди значення виразу зі змінною 35:а +а + 8, якщо а = 7
Якщо а=7, то 35:а+а+8=35:7+7+8=20 

Розв'язати задачу.
Для навчання у Лісовій школі їжачку та зайчику купили 18 зошитів у клітинку і 9 зошитів у лінію. У скільки разів менше зошитів у лінію, ніж у клітинку  купили для їжачка та зайчика? 



25.05.20.
Тема уроку.  Рівняння з одним невідомим. Розв'язуємо складені сюжетні задачі. Табличне множення та ділення.

Повторити правило знаходження невідомого множника.


Розв'язати рівняння за зразком.
х - це невідоме число.

5*х=25                                
х=25:5
х=5
5*5=25

36*х=9     х*8=32                       

Завдання у зошиті з друкованою основою на с.61.


26.05.20.
Тема уроку.  Рівняння з одним невідомим. Вирази зі змінною. Правило виконання дій у виразах з дужками. Табличне множення та ділення.

Повторити арифметичні дії множення та ділення




Розв'язати рівняння за зразком.
45: х =9          30:х=5       15:х =3
х=45:9
х=5
45:5=9

Повторити правило виконання дій у виразах.






Завдання у зошиті з друкованою основою на с.62.


27.05.20.
Тема уроку.  Обчислення виразів різними способамиПравило виконання дій у виразах з дужками.
Розв'язування складених  сюжетних задач.

Повторити способи додавання та віднімання..


Обчислити вирази різними способами (розписуємо у зошит)
45+39       81-7
27+5         76-47
76-38        29+67
                
Завдання у зошиті з друкованою основою на с.63.


29.05.20.
Тема уроку.  Табличне множення та ділення. Ділення та множення на 0; на 1; на 10. "Магічні фігури". Математичні вирази.

Повторити  ділення та множення на 0; на 1; на 10

Обчислити вирази.
3*0       7*10      5:5
4*1       4*10      7:1
1*9       10*9      90:10
2*0       8*10      30:30
0*10     20:0       20:20


Розв'язати задачі. 

1. У маршрутному таксі іхало 34 пасажири. На зупинці вийшло 7 чоловіків та 9 жінок. Скільки пасажирів стало у маршрутному таксі?

2.У кінотеатрі було 72 зайнятих місця, а вільних - у 8 разів менше. На скільки місць розрахований кінотеатр?

Розглянути "Магічні фігури". Секрет "Магічних фігур" - по горизонталі та по вертикалі одна й та сама сума чисел.



Немає коментарів:

Дописати коментар