Українська мова


Завдання для учнів на період карантину
30.03.20р.
Тема уроку. Навчаюсь розпізнавати текст за його основними ознаками.

Переглянути презентацію та виконати завдання за слайдами




Виконати вправи за підручником на с.122-123 ( вправи 1,4 - усно; вправи 2,3 - письмово). Текс вправ 2 і 3 списуємо у зошит. Виписати слово"заголовок" у зошит і поставити наголоси.
Виконати вправу 1 с.56 у зошиті з друкованою основою, розфарбувати малюнок.



31.03.20р.
Тема уроку. Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту.

Переглянути презентацію та виконати завдання за слайдами.



Виконати вправи за підручником на с.124-125 ( вправи 1,2,3 - письмово). Вивчити правило с.124. Виконати вправи 2,3 с.56 у зошиті з друкованою основою.


02.04.20 р. 
Тема уроку. Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст.

Виконати вправи за підручником нс с. 126 ( вправа 1- списуємо та складаємо речення:                вправа 2 - списаємо, а потім виписуємо народні прикмети). Повторити правило на с.124.
Виконати вправи 4,5 на 57 у зошиті з друкованою основою.

Завдання: Відновити деформовані  речення.
   З кожної групи слів утвори по одному реченню.
1. Справжніми, виростайте, патріотами.

2. Рідну, любіть, шануйте, і, мову.
     
3. Землю, любіть, всією, рідну, душею, своєю.

4. Не відрікайтесь, мови, ніколи, рідної, своєї.



03.04.20 р. 
Тема уроку. Розвиток зв'язного мовлення.
Працюємо у зошиті " У світі рідного слова".
Урок розвитку зв'язного мовлення №14 с. 36-37.



06.04.20 р. 
Тема уроку. Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст.

Виконати вправи за підручником нс с. 127 ( вправа 6- списуємо та складаємо речення:                вправа 7 - дібрати заголовок, правильно розташувати речення і списати). Повторити правило на с.124.

Виконати завдання за карткою №1

07.04.20 р. 
Тема уроку. Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь.

Записати разом з батьками під диктовку слова: календар, понеділок, черевики, четвер, шофер, помилка, ознака, духмяний. Поставити наголос.

Зробити звуко-буквенний аналіз слова духмяний.

Дати відповіді на запитання:
-        -  Що таке текст? Назвіть частини тексту.  
     
        Переглянути відеоурок


       Виконати завдання за підручником на с. 128 (вправа 1 – списати і скласти 2 розповідні речення про зайця; вправа 2 – списати, дати заголовок тексту).

Виконати завдання за карткою №2


08.04.20 р. 
Тема уроку.  Вчуся складати текст розповідь.

Виконати завдання за підручником на с. 129. (вправа 3 – письмово; вправ 4 – дібрати заголовок, списати і дописати кінцівку тексту).


Скласти і записати текст-розповідь «Мій домашній улюбленець».

13.04.20р. 
Тема уроку. Навчаюсь розрізняти текст-опис.


Разом з батьками записати диктант.
                                                                Хом'ячок
Бабуся купила онукам хомяка. Біленький, тепленький, з червоними очицями. Ротик -  наче бантик. І такий уже спритний! Діти назвали його Хомкою. 

Виконати  завдання за підручником на  с.130  (вправа 5- списати, скласти речення;                    вправа 6 – списати, дібрати заголовок, скласти речення). Виконати завдання в зошиті з лрукованою основою на  с.58.


14.04.20р. 
Тема уроку. Вчуся складати текст – опис.

Виконати завдання за підручником на  с.131( вправа 8, 7). 

16.04.20р.
Тема уроку. Навчаюсь складати текст за ілюстрацією.
Виконати завдання за підручником на с.132( вправа 9-письмово, звуко-буквенний аналіз слова соняшник). Виконати завдання у зошиті на  с.59, розфарбувати.
Скласти текст за ілюстрацією.
Завдання за карткою №4.

17.04.20р.
Тема уроку. Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь за поданим початком.  
Працюємо у зошиті " У світі рідного слова".
Урок розвитку зв'язного мовлення №15 с. 38-39.


21.04.20р.
Тема уроку. Навчаюсь складати текст за серією малюнків.
Виконати завдання за підручником на с.132( вправа 10-письмово), на с.133 ( вправа 11- списати, підкреслити числівники, скласти подібну задачу, вправа 13-письмово), Виконати завдання у зошиті на  с.60.


24.04.20р.
Тема уроку. Навчаюсь складати текст за серією малюнків.

Виконати завдання за підручником на с.134( впр.14-16-письмово). Виконати завдання у зошиті на  с.61 впр.3.


27.04.20р.
Тема уроку. Навчаюсь складати текст про події із власного життя.

Виконати завдання за підручником на с.136( впр.17,18-письмово). Виконати тести.

28.04.20р.
Тема уроку. Навчаюсь складати текст про події із власного життя. Закріпленя знань і вмінь, пов'язаних із вивченими типами текстів.

Виконати завдання за підручником на с.137( впр.19, 20-письмово скласти розповіді). 

Виконати  завдання. Розподілити слова в дві колонки. Перша колонка - слова, які відповідають на питання Хто?. Друга колонка - слова, які відповідають на питання Що?.

Журавель, клітка, читач, щука, прапор, лісник, пиріг, море, Різдво.



30.04.20р.
Тема уроку. Діагностична робота. Списування.

Діагностичну роботу виконуємо на окремому аркуші.

Текст для списування



04.05.20р.
Тема уроку. Навчаюся створювати висловлювання на відому тему.

Виконати завдання за підручником на с.138,139( впр.22, 23-письмово скласти висловлювання; впр.21,24 - усно).  Допрацювати у зошиті з друкованою основою.




05.05.20р.
Тема уроку. Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти. Навчальний диктант.

Прослухати та записати  навчальний диктант





Виконати завдання за підручником на с.140 ( впр.25, 26).  


Дописати слова ознаки предметів.
Дошка (Яка?) ..., ..., ...,  ... .
Дороги (Які?) ..., ... , ... .
Вікно (Яке?) ...., ...., ... .



08.05.20р.

Тема уроку. Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти. 

Виконати завдання за підручником на с.141 ( впр.27, 28 - списуємо та продовжуємо, редагуємо тексти).  


12.05.20р.

Тема уроку. Складаю текст за фотоілюстрацією.

Виконати завдання:
1. Зробити звуко-буквенний аналіз слів: вересень, диван, Юля, їдкий.
2. Поділити слова для переносу: машина, стіл, абрикос, сьогодні.
Переглянути відеоурок.



Скласти текст за фотоілюстрацією



14.05.20 р.
Тема уроку. Діагностична робота. Диктант.


Аудіодиктант

Пишемо на окремому аркуші паперу.

                                              Діагностична робота
                     Диктант
Травень


18.05.20р., 19.05.20 р.
Тема уроку. Конструювання речень. Удосконалення текстів.
Виконати вправи за підручником с. 142 (письмово). 
Пригадай! Записати слова в абетковій послідовності означає записати слова за алфавітом.


Виконати вправи у зошиті.
1. Прочитай і добери замість крапок слова з апострофом. Поясни правопис. 

Квіти відцвіли і ....... . Пташину від холоду захищає ....... . Виполюйте на грядках ....... . Весною пташки ….. собі гнізда. Вам відомі ці малята: у голуба – ......., у ластівки – ....... . 

Слова для довідки: зів’яли, бур’ян, пір’я, в’ють, ластів’ята, голуб’ята.

2. Спиши.  Підкресли спонукальні речення. 

Чистота – запорука здоров’я. Мийте руки з милом! Хлоп’ята наловили в’юнів у Дніпрі. Люди, бережіть природу! Діти гралися на подвір’ї. Бджола мала, а й та працює. Хто не працює, той не їсть. 

Випиши слова з апострофом, поділи їх на склади.

Пригадай! Спонукальні речення вимовляються з особливим почуттям: із захопленням, радістю. У кінці таких спонукальних речень ставиться знак оклику (!)


3. Зроби звуко-буквений аналіз слів: з’явились, щебетання.

Пригадай! Букви я,ю,є,ї після апострофа, на початку слова, після голосного звука позначають два звуки. Подвоєння букв позначається одним звуком.


21.05.20 р.
Тема уроку. Спостереження за словаим, які служать для назв предметів, ознак, дій, чисел. Використання службових слів для зв'язку слів у реченні.

Виконати завдання у зошиті.

1. Спиши опис берізки. Підкресли іменники. 
                          
       Берізка 
На узліссі виросла кучерява берізка. 
Стовбур у неї прямий, стрункий. Він біліє, наче сніг. В різні боки розкинула берізка свої зелені коси. Вони гойдаються від найменшого подиху вітру. 
Яка краса!
 
Зроби звуко-буквений аналіз слів: узліссі, гойдаються.

 Пригадай! Букви я,ю,є,ї після апострофа, на початку слова, після голосного звука позначають два звуки. Подвоєння букв позначається одним звуком.

2. Спиши текст. Підкресли дієслова. 
Ластівки 
Весною з теплих країв повернулися ластівки. Вони дружно почали ліпити хатку під дахом.
 У затишному гніздечку з’явились ластів’ята. Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко.
Ростіть великі!
 
Зроби звуко-буквений аналіз слів: зустрічали, повернулися.

3. Записати 5 числівників  та 5 прикметників.

 Пригадай! Слова, які означають кількість предметів, ми називаємо числівниками. Вони відповідають на питання скільки? котрий?.  Слова, які вказують на ознаку предметів, ми називаємо прикметниками. Вони відповідають на запитання яка? яке?  який? які?


22.05.20 р. Розвиток зв’язного мовлення. Що я знаю про комп'ютер?  
Працюємо у зошиті " У світі рідного слова".
Урок розвитку зв'язного мовлення №17 с. 42-43.


25.05.20 р.
Тема уроку. Правила переносу слів. Апостроф.
Виконати вправи у зошиті.
1. Спиши.  Поділи (де можливо) слова на склади. 

Джем, дзеркало, джміль, дзиґа, ґедзь, джгутик, дзюрчить, джемпер, джерело, джунглі, джаз, бджілка, джмелиний. 

Підкресли слова, які не можна перенести з рядка в рядок. Склади і запиши питальне та окличне речення.

Пригадай! Односкладові слова ми переносити не можемо.


 2. Спиши, вставляючи апостроф, де потрібно. 

Сім..я, бур..я, мор..як, пір..я, бур..ян, здоров..я, св..ято, матір..ю, п..ятниця, п..юре, п..ють, п..чиво, в..юн, історі..я, ім..я, здоров..я, верхів..я, р..ятувати, хом..як, бур..як. 

З трьома (на вибір) словами склади і запиши розповідне, питальне та спонукальне речення.


26.05.20 р.
Тема уроку. Лексичне значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні.

Виконати  вправи у зошиті.
1. Встав букви «д» чи «т». Спиши слова.

 Са…, ді…усь, …им, ві…ро, велосипе…, лі…, по…вір’я, …иван, верблю…, ви…елка, …итина, …олоня, кі…, кори…ор, ві…рина, зус…річ, пор…фель.   

 Склади три речення з даними словами (на вибір), щоб вийшов текст.


2. Яка буква пропущена? Підкресли слова з наголосом на другому складі. 

Ку…ар, …ліб, …лопчик, кома…а, ку…лик, …вороба, …вилина, стра…, смі…, …устка, черепа…а, …мара, …овра…, мо… .

Склади і запиши одне розповідне, питальне та одне спонукальне речення.

3. Спиши, вставляючи пропущені орфограми. 
                                                        
                                                                Подвір..я
 Наше подвір..я в..лике. Валер..ян і Улянка випололи на н..ому бур..ян. Потім розбили квітник. Посіяли насі..я квітів. Хлоп..ята розчистили майданчик. Там усі ми граємо в м..яча. Вес..ло і гарно на нашому подвір..ї! 

Знайди слова, у яких звуків більше, ніж букв.

28.05.20 р.
Тема уроку.  Урок-вікторина"Що цінного я навчився з української мови в 2 класі?". Узагальнення і систематизація набутих знань, вмінь, навичок учнів.

Дати відповідь на питання: Що цінного я навчився з української мови в 2 класі? (письмово)

Немає коментарів:

Дописати коментар